[ Blog Ini Aku Tak Harap Orang Faham Atau Jerit Tak Faham!!! ]

Selasa, 25 Januari 2011

tolong kami untuk projek ini. TOLONG-PEMUISITEPIJALAN @ projek kesian

salam sejahtera..
uish dah lama agaknye aku xhadap benda nih..
mmg agak lama..

korang kenal x FYNN JAMAL..
sesape yg layan puisi, aku berani kerat kuku kaki yang korang msti kenal dia kan..
hehe..
sesape yg xkenal sila la google ye..xpn cr kat youtube..=)

skarang nih kak fynn ondaway nak buat projek..kompilasi lagu2 puisi beliau lam bentuk CD..
indah...ye..bagi aku karya kak fynn terlalu indah..
untuk korang yg berani mati nak hadapkan telinga korang ngan keindahan hasilnya..
aku bagi pihak kak FYNN JAMAL ingin minta tlg..
tolong...ye..tolong..jasa kalian tiada ape yg mampu dibalas...
cuma sekeping CD lagu2 puisi FYNN JAMAL untuk kalian akan mewakili diri untuk ucapan ribuan terima ksh...
UNTUK TOLONG SILA KE LINK DI BAWAH..=)


atau klik link ini.

terima kasih...aku syg korang semua...^;^













aloy, fynn jamal, yap.

aku pinjam gambar ini di sini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan