[ Blog Ini Aku Tak Harap Orang Faham Atau Jerit Tak Faham!!! ]

Protected by Copyscape Plagiarism Software

Khamis, 22 September 2011

header lama. kisah yang dah lama


kalau ada yang pernah tersilap singgah ke blog aku suatu masa dulu, mesti akan pernah ternampak gambar nih. ini adalah gambar header lama blog aku.

ya.

gambar yang digunakan sebagai header untuk blog ini. blog ini untuk suatu masa dulu.

dulu blog 'BLOG COMPANG CAMPING' adalah blog 'OCHIPZ ZAIND SKETCHES'.

bila aku dah lama berhenti menulis blog. lebih kurang setahun. aku kembali bila hampir menjumpai diri aku dalam diri.

'OCHIPZ ZAIND SKETCHES' aku tukarkan kepada 'BLOG COMPANG CAMPING'. dan 'ochipz zaind' aku tukarkan kepada 'shasz zaind'.

selamat datang ke dunia compang camping seorang aku.



1 ulasan:

Pena Patah berkata...

salam. terima kasih.
jgn lupe ziarah lg. =)

Catat Ulasan