[ Blog Ini Aku Tak Harap Orang Faham Atau Jerit Tak Faham!!! ]

Protected by Copyscape Plagiarism Software

Ahad, 11 Julai 2010

SLASH Live In KL! Apakah?

Aku bukanlah peminat mahupun penyokong fanatik mamat ni. Siapakah si Slah ni pun aku tak berapa tahu. Cuma dengar cerita dari member aku yang kononnya peminat tegar si Slash ni.

Bila tengok gambar di atas. Itu hanyalah seorang lelaki yang berambut ketak. Bila tengok gambar di bawah. Baru aku tahu yang dia adalah seorang lelaki pemetik gitar.

Sebab terang-terang tulis kat situ 'Guitar Hero'. Kalau tak tulis macam tu. Dia tetap seorang lelaki berambut ketak saja.

2 ulasan:

RABUN berkata...

bleh tak kenal dengan Slash?! isk iskkk

ni aku bagi link dia siapa slah

http://dajjal.wordpress.com/2008/09/09/dua-lelaki-yahudi-pujaan-ramai/

Pena Patah berkata...

wahhhh...tq sepuloh kali...rupanya mcm tu...skarang baru tahu...

Catat Ulasan