[ Blog Ini Aku Tak Harap Orang Faham Atau Jerit Tak Faham!!! ]

Protected by Copyscape Plagiarism Software

Isnin, 26 April 2010

Si Hijau Hulk Minum Kopi Bersama Si Merah Jambu



Teruja bila pertama kali mendengar lagu Pink-Please Don't Leave Me yang dinyanyikan oleh member aku kat karaoke (betul ke eja 'karaoke' camtu?) beberapa minggu yang lalu (banyak minggu sebenarnya). Serius pertama kali aku dengar ok...Kamu jangan gelak..=D

Credit to my friend Sathees. Dengan ayat "cinta macam air kopi; air kopi kalau kita minum time panas rasanya mesti sedap, tapi lama2 bila dah sejuk, dah tak sedap lagi dah" Best quote of the month. Hah quote?? Hehe..Apa2 jela...

Semalam aku terbaca blog Hanis..Terbaca?? Haha ok2..The truth is aku memang tiap2 hari lepak kat blog Hanis dan membaca post yang sama berulang kali. Hanis..?? Kalau korang nih memang blogger tegar korang sure kenalnya siapa Hanis kan...Kan3??? =) Post entry yang bertajuk 'Nota untuk gadis menengah rendah'...Buat aku teringatkan zaman sekolah dulu2. Kawan2 lama. Teringatkan kenangan2 terindah bergelar budak sekolah. Tiba2 hati aku tergerak untuk mencari kawan lama. Maka aku try la menaip nama sorang kawan lama di ruangan 'search' di facebook. Dan tanpa diduga! (ok saja nak buat ayat suspen dengan meletakkan tanda seru) Itu dia! Memang dia. Betul2 dia. Aku bukan je jumpa facebook dia, blog dia pun aku terbaca. Sekali lagi 'ter'. Tapi baca dan komen dengan menggunakan kaedah curi2 jela. Kenapa?? Hehehe. Adalah sebabnya 2..

Owrait. So aku tinggalkan kamu dengan persoalan 2 untuk difikirkan ok..Daaa...(cheh cam gedik je ayat 'daaa' 2) =D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan