[ Blog Ini Aku Tak Harap Orang Faham Atau Jerit Tak Faham!!! ]

Rabu, 12 Mei 2010

Ada Jalan Tapi Hilang Arah


Pernahkah kamu melihat papan tanda di jalan raya? Papan tanda, 'signboard'... Mesti pernah kan?

Aku pernah. Tiap-tiap hari aku tengok. Papan tanda ini sangat penting untuk aku yang memang bodoh nama jalan ni. Tanpa papan tanda, aku mesti akan sesat secara berperingkat.

Tapi...

Semenjak kerajaan sangat baik hati membaikpulih, merekabentuk serta menambah kepanjangan jalan raya. Signboard itu seakan masalah besar bagi aku.

Kerana...

Rasanya sangat sakit hati bila minggu lepas signboard ada di situ, tapi minggu ini signboard yang ada di situ dah tak ada di situ! ={

Suka hati je kan nak letak nak buang. Tak fikir pun perasaan aku. Hurm, memang pun.

Gambar sekadar hiasan. Tak ada kena mengena dengan signboard yang aku maksudkan.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan