[ Blog Ini Aku Tak Harap Orang Faham Atau Jerit Tak Faham!!! ]

Sabtu, 8 Mei 2010

Berjalan Yang Bagai Menutup Mata














Hai, hari dah malam.

....................

...................................

............

Dan lagi .....................

....................................................

.........................

........................................

Ok sudah!

Tiada sebarang entry khusus untuk blog ini terupdate sebenarnya.

Maaf. Aku masih belum boleh meneruskan hidup macam biasa. Macam biasa maknanya macam sebelum-sebelum nih. Macam sebelum nih itu maknanya macam..... Arghhh...!!! Cukup! Sila baca entry yang lepas.

Aku nak buka tender kat sesiapa yang nak tulis blog nih sila hantarkan email ke ochipzone (gmail). Untung nanti kita tong-tong. Heh macam kaya je tulis blog nih. =b

Sila karang cerita anda dengan bernas. Jika menepati citarasa akan aku terbitkan dalam ochipz_zaind sketches.

Tawaran berkuatkuasa serta-merta dan berakhir bila aku bersedia nak bekerja menulis blog lagi.















٩(';')۶ Aku cuba menahan diri dari tengok TV mahupun dengar radio. Semuanya kerana HARI IBU. Huk! Damn sad! Dont want to talk about that. Huff..Sob3..














Ya Illahi, Engkau yang lebih mengetahui akan sesuatu hal yang Kau kehendakkan ia terjadi. SubhanaAllah.

"Selamat Hari Ibu buat arwah Ummi.
Moga ruh Ummi dicucuri rahmat hendakNya".

AL-FATIHAH

The End.......
(¯`v´¯) ♥ ڸ٥ﻻ ﻉ√٥ ﺎ ♥
`·.¸.·´
¸.·´

2 ulasan:

A-Y-I-E berkata...

saya berharap roh ibu awak dicucuri rahmat dan berada dgn org2 yang beriman

alfatihah

ochipz zaind berkata...

amin...thankz A-Y-I-E.. T_T

Catat Ulasan