[ Blog Ini Aku Tak Harap Orang Faham Atau Jerit Tak Faham!!! ]

Protected by Copyscape Plagiarism Software

Selasa, 25 Mei 2010

Rasa Macam Nak Tengok Toy Story 3 In 3D

Dalam minggu nih aku rasa aku macam update blog hanya dengan satu entry sehari je kan. Kan? Wah! Kesibukan dengan kerja-kerja yang entah apa-apa kerja pun aku tak tahu. Sampaikan kebiasaan aku untuk update blog dengan tiga entry sehari dah jadi sesuatu yang luar biasa.

Toy Story 3 bakal muncul di pawagam tak lama lagi. Excited nak tengok kartun. Macam tak pernah tengok kartun kan? Hurm memang pun. Tak pernah tengok kartun Toy Story 3. Aku tak pernah miss wayang cerita kartun. Toy Story 3. I'm waiting! Aku nak tengok 3D. Temankan aku jom. =)












Dalam preview kat pawagam mata aku selalu fokus pada watak KEN. Tak tahu kenapa.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan