[ Blog Ini Aku Tak Harap Orang Faham Atau Jerit Tak Faham!!! ]

Protected by Copyscape Plagiarism Software

Rabu, 26 Mei 2010

Mereka Kata Aku Seorang Yang Pathetic

Pathetic menurut kamus English >> Malay bermaksud menyedihkan, menyayukan atau menghibakan.

Maka aku cuba google untuk maksud pathetic yang boleh menjelaskan mengenai 'aku yang pathetic'.

Maka penjelasan terhadap pathetic adalah ;

1. Causing or evoking pity, sympathetic sadness, sorrow. etc; pitiful; pitiable: a pathetic letter; a pathetic sight.

2. Affecting or moving the feelings.

3. Pertaining to or caused by the feelings.

4. Miserably or contemptibly inadequate: In return for our investment we get a pathetic three percent interest.

Aku yang pathetic adalah aku yang tak ada perasaan yang jelas untuk sesuatu perkara. Aku yang tak ambil kisah. Aku yang tak suka berfikir. Aku yang tak ada idea. Aku yang hanya follow the flow. Aku yang tak suka diganggu. Aku yang kematian perasaan disebabkan sesuatu perkara. Aku yang menyimpan kemas sesuatu dalam hati. Aku yang pathetic.




Wah! Ini sangat pathetic kitten. Dan aku bukan macam ini.








Sebab aku macam ini... =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan