[ Blog Ini Aku Tak Harap Orang Faham Atau Jerit Tak Faham!!! ]

Protected by Copyscape Plagiarism Software

Sabtu, 22 Mei 2010

Dapatkan TRAFFIC PERCUMA dari Traffic Digger!

Free advertising

Aku sedang berblogwalking. Tiba-tiba aku telah terjumpa dengan artikal ini. Dan aku mendapat keputusan yang baik daripada laman program ini untuk meningkatkan lalu lintas ke laman blog/web. Mungkin ini dapat membantu ahli Geng Blogger atau rakan- rakan yang lain dalam usaha promosikan blog/web kamu. Program ini dikenali sebagai ‘Traffic Digger’. Aku berharap ini dapat membantu kamu semua.

Bagaimana Traffic Digger Bekerja?

Traffic Digger bekerja dengan cara mudah, semakin banyak kamu mendapat downline, website lebih akan memaparkan iklan kamu, dan kamu mendapatkan lebih banyak pengunjung untuk website kamu.

Ini adalah cara bagaimana sistem bekerja:

Apabila kamu mendaftar, kamu akan mendapatkan website replikasi dengan iklan kamu di posisi 1, dan iklan pada kedudukan 1 saat ini akan dipindahkan ke kedudukan 2, ke 3, dan seterusnya. Iklan pada kedudukan 7, saat ini tidak akan dipaparkan lagi.Ketika kamu iklankan website kamu di Traffic Digger dan seseorang mendaftar dari link kamu, maka iklan mereka akan berada di kedudukan 1, dan kamu akan dipindahkan ke kedudukan 2. Iklan kamu akan disenaraikan dalam setiap laman web Digger Lalu Lintas dari downline kamu sehingga 6 level. Dengan 6 tingkat viral marketing seperti ini, kamu boleh bayangkan berapa banyak kamu akan mendapat lalu lintas dari Traffic Digger.

Berapa banyak pengunjung PERCUMA yang kamu boleh dapat?

Jawapannya adalah: Tidak Terhad.

Sistem ini bekerja dengan baik di internet dan tiada yang dapat menghentikannya. Sistem ini berfungsi dengan baik dan lancar.

Itulah manfaat utama dari jenis pemasaran internet.

Ulasan:

Kebaikan:

Percuma .
Sederhana dan cepat mendaftar .
Iklan aku dipaparkan di posisi teratas dengan ukuran teks yang besar (RKPT lebih) .
Hasilkan banyak lalu lintas ke laman web aku.

Keburukan:

Belum ada lagi.

Sekiranya kamu berminat dan untuk mengetahui dengan lebih lanjut kamu boleh klik pada link bergambar di bawah ini.

Free advertising

Tiada ulasan:

Catat Ulasan